لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
واکنش الگری به انتقادات اخیر ! دیبالا هیچ شباهتی به مسی ندارد ...

واکنش الگری به انتقادات اخیر ! دیبالا هیچ شباهتی به مسی ندارد ...

یوونتوس با هدایت ماسیمیلیانو الگری در ورزشگاه الیانتس به مصاف تیم آماده ی بارسلونا خواهد رفت تا انتقام دیدار رفت را بگیرد.

 

مکس در کنفرانس خبری این بازی گفت:

 

برخی عنوان می کنند که یوونتوس مشکل دارد و بحران وارد این تیم شده، ولی من موافق این موضوع نیستم و مدعی هستم که یووه مشکل بزرگی ندارد.

 

او افزود:

 

ما دو مسابقه در سری آ را واگذار کرده ایم و باید بگویم ما تنها باید در بخش دفاعی کمی تقویت شویم، ما باید در ساختار دفاعی خود نیز پیشرفت داشته باشیم و این موضوع را به صورت جدی دنبال می کنیم.

 

دیبالا:

 

او فردا قطعا از ابتدا در میدان حاضر خواهد بود.

 

مسی و دیبالا:

 

این دو بازیکن تفاوت های زیادی با هم دارند و نمی توان دیبالا را با مسی مقایسه کرد. دیبالا هنوز راه زیادی در پیش دارد و می تواند بازی خود را بهبود بخشد.

 

بارسلونا:

 

ما در خانه بازی می کنیم ولی مسابقه ی سختی در انتظار ماست و می دانیم که برای پیروزی مقابل تیم بارسا، باید فراتر از عملکرد خود را نشان دهیم تا بتوانیم در مقابل آنها پیروز باشیم. بازیکنان من در این مورد به خوبی آگاه هستند و فردا با تفکر صحیحی به میدان می روند.

 

یوونتوس:

 

ما در این فصل 37 گل زده ایم و 14 دریافت کرده ایم و برای درست کردن این شرایط نیاز به کمی بالانس داریم. ما در این روزها به گل خوردن و بازگشت به بازی عادت کرده ایم.

 

برناردسکی:

 

ّبرای او مشکلی به وجود آمده و در بازی فردا بازی نخواهد کرد.

 

ترکیب:

 

ما برنامه ی بسیار فشرده و بازی های سختی در پیش داریم و باید بر اساس نیاز هر بازی، از تعدادی بازیکنان بهره ببریم و در بازی بعدی از تعدادی دیگر، تا بتوانیم بالانس تیمی را حفظ کنیم.

 

اروپا:

 

فعلا اجازه بدهید از گروه بالا برویم، بعد از آن در مورد مرحله ی بعدی صحبت می کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: